Η τακτική του ΣΕΚ είναι λάθος

Η τακτική του ΣΕΚ που οδηγεί σε πορείες μεταναστών όπως η σημερινή είναι εντελώς λάθος.

Το ζήτημα δεν είναι να μαζευτούν 5.000 ή παραπάνω Πακιστανοί να διαδηλώσουν κατά της Χρυσής Αυγής. Το ξέρουν οι πάντες ότι οι Πακιστανοί είναι εναντίον της Χρυσής Αυγής, όπως και το αντίστροφο. Το ζήτημα είναι να κατέβουν Έλληνες να διαδηλώσουν κατά της Χρυσής Αυγής.

Επίσης το ζήτημα δεν είναι να εμφανιστεί ένας όχλος ο οποίος να ουρλιάζει συνθήματα θρησκευτικού φανατισμού (και μάλιστα μιας θρησκείας ξένης προς αυτήν των ντόπιων). Ακόμα και αν δεν υπήρχε κανένα απολύτως παρατράγουδο (που υπήρξαν, όπως υπήρξαν και στη Νίκαια…), πιστεύει κανείς σοβαρός άνθρωπος ότι ο οποιοσδήποτε παραέξω είδε τη σημερινή πορεία, είτε δια ζώσης, είτε σε βίντεο και φωτογραφίες (ιδιαίτερα σε βίντεο…) πλησίασε προς τις θέσεις μας; Ή πλησίασε προς τις θέσεις της Χρυσής Αυγής;

Πιστεύει κανείς σοβαρός άνθρωπος, ότι αυτοί οι λίγοι σύντροφοι που ήταν απόψε στην πορεία, θα ξανακατέβουν όλοι (και ιδιαίτερα όλες…) σε μια τέτοια πορεία; Ή μήπως κάποιοι και κάποιες μετά από αυτά που είδαν και ένιωσαν δεν πρόκειται να ξανακατέβουν;

Θα μου πείτε, οι μετανάστες δεν έχουν δικαίωμα να διαδηλώνουν; Σαφώς και έχουν.

Δεν έχουν δικαίωμα να φωνάζουν ό,τι σύνθημα γουστάρουν, ακόμα και αν τα 9 στα 10 είναι για τον Αλλάχ; Σαφώς και έχουν.

Αλλά εδώ δεν τίθεται θέμα δικαιώματος, τίθεται θέμα τακτικής.

Εδώ έχουμε να κάνουμε πλέον με μια κατάσταση στα πρόθυρα πολέμου, και κάθε κίνηση που γίνεται πρέπει να γίνεται με κάποιο σκεπτικό και όχι απλά για εκτόνωση.

Αν οι σύντροφοι του ΣΕΚ είναι εγκληματικά αφελείς – όχι μόνο για τον χώρο τους που στις επόμενες εκλογές δε θα πάρει ούτε όσα κουκιά πήρε σε αυτές του Ιουνίου, αλλά και για όλη την αριστερά – τότε ας βρεθούν κάποιοι στοιχειωδώς σοβαροί άνθρωποι μέσα στην ΑΝΤΑΡΣΥΑ να τους μαζέψουν.

Επίσης κάποιος θα πρέπει να εξηγήσει στην ηγεσία των μεταναστών, πολιτική και θρησκευτική, ότι τέτοιες πορείες, με τέτοιο χαρακτήρα μόνο κακή εντύπωση δίνουν. Αλλά πολύ φοβάμαι ότι και οι ηγεσίες των μεταναστών παίζουν τα δικά τους εσωτερικά παιχνίδια εξουσίας και λίγο τους ενδιαφέρει τι εντύπωση δίνουν παραέξω.

Βεβαίως θα μπορούσε να ισχυριστεί κανείς ότι χρειάζεται μια επίδειξη δύναμης. Επίδειξη δύναμης όμως προς ποιόν; Προς τους Χρυσαυγίτες για να τους αποτρέψει από περαιτέρω επιθέσεις; Δε νομίζω ότι πρόκειται να φοβηθούν, και αντίθετα τέτοιες εκδηλώσεις ρίχνουν νερό στο μύλο τους.

Επίδειξη δύναμης προς το κράτος ή την κυβέρνηση; Ότι τι; Ότι αν συνεχίσουν οι ξένιες «σκούπες» και οι επιθέσεις στα τζαμιά, θα εξεγερθούν; Καταρχήν δε νομίζω ότι φοβάται το πάνοπλο κράτος μερικές χιλιάδες ή και δεκάδες χιλιάδες μεταναστών, που μάλιστα βρίσκονται στο στόχαστρο της πλειοψηφίας της ελληνικής κοινωνίας, όταν τα τελευταία χρόνια τα έχει βγάλει πέρα με εκατοντάδες χιλιάδες αν όχι εκατομμύρια, ελλήνων πολιτών, που μάλιστα είναι και ψηφοφόροι. Πέρα από αυτό όμως, άλλο που δε θέλει η κυβέρνηση, να βρει αφορμή για ακόμα περισσότερη καταστολή.

Άρα τελικά η επίδειξη δύναμης των μεταναστών γίνεται μόνο προς την ελληνική κοινωνία. Αυτήν την κοινωνία που υποτίθεται θέλουμε να κερδίσουμε οι αντιρατσιστές απέναντι στους νεοναζί.

Επίσης κάποιος θα μπορούσε να ισχυριστεί ότι τέτοιες διαμαρτυρίες χρειάζονται για να τονωθεί το ηθικό των μεταναστών. Να τονωθεί όμως με τι σκοπό; Να μπούνε με καλύτερο ηθικό στη σύγκρουση; Μα το ζήτημα είναι να αποφευχθεί η σύγκρουση, τουλάχιστον η σύγκρουση με συμμετοχή τους, γιατί αν αυτή συμβεί τότε κράτος και νεοναζί, με τη στήριξη της πλειοψηφίας της κοινωνίας που είναι έτσι κι αλλιώς ρατσιστική θα τους λιώσουν.

Επίσης αν είναι κάθε φορά για να ανέβει το ηθικό των μεταναστών, να γίνονται πράγματα που θα δίνουν κανα-δυο ποσοστιαίες μονάδες στη Χρυσή Αυγή, τότε να λείπει το βύσσινο…

Και τι πρέπει να γίνει;

Οι απαντήσεις δεν είναι εύκολες. Ούτε υπάρχουν μαγικές λύσεις για το μεταναστευτικό, το ρατσισμό κ.λπ. Τα υπαρκτά προβλήματα είναι η συμπύκνωση της αντίθεσης του πλούσιου βορρά ή δύσης με τον φτωχό νότο ή ανατολή, κι εμείς απλώς έχουμε την ατυχία να βρισκόμαστε γεωγραφικά στο όριο δύο κόσμων.

Είναι υποκριτής όποιος υποστηρίζει ότι μπορούν τα προβλήματα να λυθούν εδώ και επιφανειακά αν δεν λυθούν εκεί και συνολικά. Όσο ο πλούσιος βορράς εκμεταλλεύεται το φτωχό νότο, του απομυζά τον πλούτο, τους φυσικούς πόρους και την εργατική δύναμη, και τον ποτίζει φτώχεια, πολέμους και απόβλητα, τόσο ο φτωχός νότος, θα εξάγει την εξαθλίωσή του προς τον πλούσιο βορρά, διαμέσου των μεταναστευτικών ρευμάτων.

Παρόλα αυτά, ένα ζήτημα είναι να έχουμε επίγνωση ότι το πρόβλημα δεν πρόκειται να λυθεί πλήρως αν δεν ανατραπεί αυτό το σύστημα, (δηλαδή στο απώτερο μέλλον και σε παγκόσμιο επίπεδο) και άλλο ζήτημα είναι να μην κάνουμε ό,τι είναι ανθρωπίνως δυνατό για να αντιμετωπίσουμε κάποιες καταστάσεις στο εδώ και στο τώρα. Πόσο μάλλον να κάνουμε τραγικά λάθη…

Καταρχήν η γνώμη μου είναι ότι το πρόβλημα του ρατσισμού δε αντιμετωπίζεται με πορείες – όσο κι αν κατεβαίνω σε αυτές – αλλά με δουλειά στις γειτονιές, αυτοοργάνωση, δίκτυα αλληλεγγύης κ.λπ.

Ακόμα όμως και αν γίνονται πορείες, αυτό που χρειάζεται είναι στις αντιρατσιστικές πορείες να κατέβουν οι Έλληνες. Και για να γίνει αυτό χρειάζεται καταρχήν συνεννόηση ΟΛΩΝ των χώρων και όχι τα τραγελαφικά καλέσματα του ΣΕΚ, συγνώμη της ΚΕΕΡΦΑ ήθελα να πω…

Επίσης οι πορείες αυτές θα πρέπει να γίνονται με περιφρούρηση, για να αντιμετωπίσουν τυχόν επίθεση από φασίστες ή από την αστυνομία.

Και βέβαια η περιφρούρηση θα πρέπει να είναι και σοβαρή ώστε να αποφεύγονται τα «άκυρα πεσίματα».

Από εκεί και πέρα, επειδή τα πράγματα έχουν φτάσει σε οριακό σημείο, το όποιο αντιρατσιστικό κίνημα θα πρέπει

–          αφενός να δώσει όλες του τις δυνάμεις εναντίον της Ε.Ε. και των συνθηκών της, τύπου Δουβλίνου ΙΙ κ.λπ. Αν δεν ματώσουμε στην κυριολεξία, αν δεν κάνουμε γης μαδιάμ τα γραφεία της Ε.Ε. και τις πρεσβείες τους, δεν πρόκειται να καταφέρουμε τίποτα.

–          και αφετέρου πρέπει να οργανωθεί «στρατιωτικά» και να μεταφέρει τον πόλεμο από το επίπεδο νεοναζί εναντίων μεταναστών, σε επίπεδο αντιρατσιστών εναντίον νεοναζί ή και κράτους. Ο πόλεμος είναι αναπόφευκτος: ή θα τον μετατρέψουμε σε εμφύλιο ή θα πάρει χαρακτηριστικά εθνικά και τότε είναι από χέρι κερδισμένος από τους νεοναζί. Ή θα βγούμε εμείς να χτυπηθούμε με τους νεοναζί, ή θα σκοτωθούν με τους μετανάστες, και θα έχουν την υποστήριξη σχεδόν όλης της κοινωνίας.

Επίσης σε ότι αφορά την αυτοοργάνωση των μεταναστών: θεωρώ την αυτοοργάνωση αναγκαία, και σε επίπεδο άμυνας, ιδιαίτερα για την αυτοπροστασία των ίδιων στις γειτονιές τους, στα σπίτια τους, στα τζαμιά τους, στα μαγαζιά τους, στις δουλειές τους. Κανείς δεν πρόκειται να πει τίποτα, ή έστω δεν πρόκειται να γίνουν πολλά, αν αφήσουν στον τόπο έναν Χρυσαυγίτη που τους επιτέθηκε μέσα στο σπίτι τους ή στο τζαμί τους.

Όμως μια αυτοοργάνωση που καταλήγει σε διαμαρτυρίες που δίνουν την εντύπωση στους παραέξω ότι η πρωτεύουσα της χώρας έχει καταληφθεί από φανατικούς ισλαμιστές, και μάλιστα βίαιους, θεωρώ πως είναι άκρως αντιπαραγωγική.

Ή θα αλλάξουμε όλοι – αντιρατσιστές και μετανάστες – άμεσα τις τακτικές μας, ή  η ήττα θα έρθει αγκαζέ με τη φρίκη…

23 thoughts on “Η τακτική του ΣΕΚ είναι λάθος

  1. Φίλε,διάβασα το κείμενό σου τυχαία και έχω να κάνω μερικές παρατηρήσεις.Κατ’αρχήν βλέπεις κι εσύ τους μετανάστες σαν κάτι που πρέπει να το αφήσουμε στην άκρη γιατί είναι κατώτερο και ανίκανο να καταλάβει,να οργανωθεί και να παλέψει σωστά.Αντί αυτών λοιπών να βγουν οι Έλληνες αντιρατσιστές,που είναι πιο ειδικοί σε αυτά και ξέρουν πως να χειριστούν την κατάσταση.Εδώ θα έλεγα ότι έχεις λάθος.Σε κάθε εκμεταλλευτική κοινωνία,τα καταπιεσμένα κομμάτια,στη συγκεκριμένη οι μετανάστες,είναι αυτά που πρέπει να οργανωθούν,που είναι το υποκείμενο της πάλης και γενικά της ανατροπής αυτής της κοινωνίας.Αν δεν οργανωθούν οι ίδιοι,αν δεν υπάρξουν κάποιοι πρωτοπόροι αγωνιστές μέσα από τις τάξεις τους,τότε αυτό το κενό,της αντίστασης και της αντίθεσης σε ότι τους καταπιέζει,θα εκτονώνεται σε λύσεις ισλαμιστικές,φονταμενταλιστικές κλπ.Σε όλο αυτό μπορεί να βοηθήσουν οι αντιρατσιστές μόνο με ένα τρόπο κατά την άποψή μου.Εκεί που βρίσκονται,δουλεύουν,ζουν, πρέπει να θεωρούν σαν κομμάτι του λαού,της εργατικής τάξης κλπ τους μετανάστες,να τους θεωρούν μέρος του συνόλου στο οποίο ανήκουν.Να τους βάζουν στα σωματεία,στους συλλόγους και τις επιτροπές της γειτονιάς.Εκεί θα αλλάξουν οι συνειδήσεις τους και θα βρεθούν τα πρωτοπόρα στοιχεία.Εκεί θα αλλάξει το ίδιο το κίνημα και η οργάνωση των μεταναστών,σε κάτι που μπορεί να διεκδικήσει δικαιώματα,να επιβάλει το σταμάτημα των ρατσιστικών επιθέσεων και να έχει με το μέρος του το μεγαλύτερο κομμάτι του λαού,με το οποίο θα ενώσουν τις δυνάμεις τους. Εσύ προσπαθείς να αποκρύψεις την κατάσταση στην οποία βρίσκονται αυτή τη στιγμή οι μετανάστες γιατί δε βολεύει,να προσπεράσεις το δύσκολο ζήτημα της οργάνωσής τους και να το αφήσεις στους αντιρατσιστές.Συγνώμη που θα στο πω,αλλά και το μεγαλύτερο κομμάτι της αριστεράς,από την οποία είσαι απογοητευμένος,αυτό κάνει.Εγώ είμαι υπέρ των μεταναστών σαν στρώμα και στηρίζω τις προσπάθειές τους,με τα λάθη τους,γιατί ξέρω ότι μόνο αυτοί μπορούν και πρέπει να αγωνιστούν για τα δίκια τους,αν και μπορεί να διαφωνώ με τυχόν απόψεις και πρακτικές τους.
    Φιλικά Δ.Τ.

    • Δ.Τ. Λυπάμαι αλλά είσαι εκτός θέματος και προβάλλεις στο κείμενο αυτό δικές σου αυθαίρετες κατασκευές ή αστήρικτες εντυπώσεις, ενώ παρακάμπτεις και αφήνεις αναπάντητη, πετώντας την στα σκουπίδια, την ΟΥΣΙΑ του κειμένου.

      Προσωπικά, θέλω ΠΡΩΤΑ να κατανοώ ένα κείμενο πλήρως στην ΟΥΣΙΑ του, και ΜΕΤΑ να ελέγχω αν ευσταθούν κάποιες αρχικές (ή άλλες) εντυπώσεις μου

      Δηλαδή, πρώτα-πρώτα, δεν προκύπτει αυτό που λες στον ιστολόγο ότι «βλέπεις κι εσύ τους μετανάστες σαν κάτι που πρέπει να το αφήσουμε στην άκρη γιατί είναι κατώτερο και ανίκανο να καταλάβει, να οργανωθεί και να παλέψει σωστά». Αυτό μπορεί να ΘΕΛΕΙΣ να το πιστεύεις αλλά δεν προκύπτει από ΠΟΥΘΕΝΑ.
      (σόρυ), Θάλεγα μάλιστα ότι είναι δυστυχώς διαδεδομένο, βολικό στερεότυπο…

      Ο ιστολόγος ξεκαθάρισε ότι είναι [1] θέμα τακτικής και [2] (με έντονα γράμματα μάλιστα) θέμα να αποφευχθεί η μετατροπή της κατάστασης σε «εθνική» (ή και θρησκευτική) σύγκρουση (μεταξύ Χ.Α. και μουσουλμάνων μεταναστών), μέσα από την οποία απλώς θα κερδίσει μεγαλύτερη συμπάθεια στο (παραπλανημένο ή αδαές, ή και… αν προτιμάς… ηλίθιο και ρατσιστικό) ελληνικό κοινό η Χ.Α.

      Αρα, ο ιστολόγος δεν υποτιμά τη βλακεία ή παραπλάνηση του ελληνικού κοινού, πρώτα-απ’-όλα. ΑΝ μπορούσε να κατηγορηθεί για υποτίμηση κάποιων, αυτοί σίγουρα δεν θα ήταν οι ξένοι αλλά οι έλληνες σαν παθητικό κοινό. Διότι είναι απολύτως φυσικό να διαδηλώσουν (και) οι μετανάστες, ή να εκδηλώνουν τα δικά τους θρησκευτικά και εθνικά ιδεολογήματα, αλλά ΑΝ αυτό γίνει το επίκεντρο των κινητοποιήσεων γύρω από το ρατσισμό, θα ρίξει απλώς λάδι στη φωτιά των εθνικών και θρησκευτικών διαστάσεων της σύγκρουσης, άρα θα προάγει τους στόχους της Χ.Α. (από την ελληνική πλευρά αντίστοιχων αισθημάτων κλπ.)

      Εξάλλου, ποτέ δεν έχει νόημα (ή αποτελεσματικότητα) να διαδηλώνει κανείς κατά του ρατσισμού με… εθνικά ή θρησκευτικά συνθήματα. Η απάντηση στους ναζί δεν μπορεί να είναι «ζήτω ο Αλλάχ»¨, όπως δεν μπορεί να είναι και «ζήτω ο Χριστός». Αν κάποιοι μετανάστες (κακώς) δεν το κατανοούν αυτό, επειδή είναι μουσουλμάνοι, ΔΕΝ φταίει ο ιστολόγος για αυτή την άγνοια. Ασφαλώς; και θα πρέπει να ενημερωθούν οι μετανάστες για τέτοια θέματα, διότι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ καθόλου αυτονόητα και προϋποθέτουν ΠΟΛΥ ΣΚΛΗΡΗ ιδεολογική ΔΟΥΛΕΙΑ, όπως αποδείχτηκε σε άπειρες περιπτώσεις στον κόσμο, πρακτικά. Κι αυτή η δουλειά ενημέρωσης και ιδεολογικής μόρφωσης χρειάζεται ΧΡΟΝΟ και ΚΟΠΟ, όχι… τεμπελιά ή αμέλεια (εκ μέρους των πολιτικοποιημένων) ντόπιων.

      Γιατί μόνο τεμπελιά και αμέλεια (αν όχι βλακεία) μπορεί να χαρακτηριστεί, η τάση πολλών ελλήνων αντι-ρατσιστών να ΜΗ βλέπουν την ολοφάνερη (και άκρως προβοκατόρικη) νεοναζιστική τακτική της όξυνσης θρησκευτικών και εθνικών παθών.

      Ασφαλώς και δεν είπε κανείς να… απαγορεύσουμε (!!!) σε ξένους να διαδηλώνουν με το δικό τους τρόπο, αλλά ΟΥΤΕ και σημαίνει αυτό ότι ο ρόλος των Ελλήνων αντι-φασιστών είναι ΜΟΝΟ να… σιγοντάρουν ΚΑΘΕ τέτοια εκδήλωση ΧΩΡΙΣ να σκέφτονται (και χωρίς εποικοδομητική κριτική). Δεν απαιτείται να γίνει κανείς άθεος, για να κατανοήσει ότι τα θρησκευτικά πάθη είναι παγίδα σε αυτή την περίπτωση. ούτε απαιτείται να απαρνηθει το έθνος του (αν είναι ξένος) όταν διαδηλώνει κατά των ντόπιων ναζιστών. Εκεινο που χρειάζεται σε όλους είναι σύνεση, σωστή τακτική και συντονισμός με σκοπό επικοινωνιακή νίκη, και όχι ήττα.

      • αν τολμισεις να μιλησεις στους μουσουλμανους να αποφυγουν στις συγκεντρωσεις τους τις αναφορες στους στον θεο τους, το λιγοτερο που θα παθεις ειναι να φυγεις με μια τρυπα στον κροταφο και τα τελευταια λογια που θα ακουσεις στην ζωη σου θα ειναι το αλαααααχ ουακμπαρ

  2. Αγαπητέ
    Αυτοί οι πακιστάνοι εμένα μου φαίνονται χειρότεροι φασίστες και ρατσιστές από τους Χρυσαυγίτες.
    Υπάρχει κάποιος κανόνας στην ιδεολογία ότι αν ένας φασίστας περάσει τα σύνορα, εξαγνίζεται και γίνεται αντικείμενο υποστήριξης και βοήθειας από τους ντόπιους αριστερούς;
    Είναι κάτι που δεν καταλαβαίνω;
    Μήπως οφείλεται στο ότι εργάζονται χειρονακτικά; Γιατί βλέπω ότι υποστηρίζουμε και τους μικροπωλητές, οπότε δεν ισχύει αυτό.
    Μήπως υποστηρίζοντας αυτούς τους φασίστες, ρατσιστές γινόμαστε και εμείς το ίδιο;

    • Όχι, δε συμμερίζομαι καθόλου τέτοιες απόψεις. Άλλωστε εμείς δεν υπερασπιζόμαστε τη θρησκεία ή την ιδεολογία τους. Υπερασπιζόμαστε το δικαίωμά τους να ζουν χωρίς να υφίστανται ρατσιστικές επιθέσεις.

      • Δηλαδή αύριο θα υπερασπιζόμαστε και τους χρυσαυγίτες αν δεχθούν επιθέσεις; Ή μήπως υπερασπιζόμαστε μόνο ανθρώπους που υφίστανται επιθέσεις λόγω ράτσας και όχι αυτούς που υφίστανται λόγω ιδεολογίας.
        Έχω καταμπερδευτεί. Εγώ τους φασίστες όλους τους θέλω στο πυρ το εξώτερο. Πραγματικά με δυσκολεύει να κατεβαίνω σε εκδηλώσεις υπέρ κάποιων φασιστών απλώς γιατί είναι σκούροι.

  3. Τα συγχαρρητήρια μου στον συντάκτη για το θάρρος της γνώμης του. Ξέρω ότι σε έναν χώρο τόσο σκληροπυρηνικό όσο ο «αντί-φα» δεν είναι εύκολο να εκφράζεις τέτοιες «αιρετικές» απόψεις.

    Οι αλλοδαποί φασίστες (όπως πολύ σωστά το έθεσε ο antitheto, αντί να πάνε στις πατρίδες τους να διαδηλώσουν εναντίον των δικών τους φασιστών, ήρθαν να διαδηλώσουν εναντίον των Ελλήνων φασιστών, λες και τους καλέσανε σε κάποιο παγκόσμιο φασιστικό πρωτάθλημα.

    Εγώ ξέρω ότι όταν είσαι φιλοξενούμενος σε μια χώρα, σέβεσαι τους οικοδεσπότες σου, τα ήθη τους και τις συνήθειες τους και προσπαθείς εσύ να προσαρμοστείς στους οικοδεσπότες σου και όχι να απαιτείς οι οικοδεσπότες σου να προσαρμόσουν τα ήθη τους σε εσένα. Αυτήν την τελευταία απαίτηση την θεωρώ ύψιστο δείγμα φασισμού, προς έναν λαό που τραβάει τα πάνδεινα και παρ’ όλα αυτά σε ανέχεται και σε φιλοξενεί.

    Ο Ελληνικός λαός δεν είναι και δεν ήταν ποτέ ρατσιστής. Αντίθετα πιστεύω ότι είμαστε από τους πλέον ανεκτικούς λαούς στον κόσμο. Και συμφωνώ απολύτως με τον συντάκτη του άρθρου ότι με τετοιες εκδηλώσεις είναι που ο λαός θα γίνει ρατσιστής και γι αυτό θα συμβάλετε και όλοι εσείς.

    Δεν είμαι χριστιανός (όχι τουλάχιστον με την έννοια που δίνει το παπαδαριό), αλλά το να βλέπω μουσουλμάνους να κραυγάζουν Αλλάχ – Αλλάχ, με ενοχλεί περισσότερο από το να βλέπω χριστιανούς να προσκυνάνε εικόνες.

    • κ.κ. (υπόλοιποι) σχολιαστές, παρακαλείστε να επικεντρώνεστε στην ΟΥΣΙΑ της ανάρτησης.
      🙂
      Η ανάρτηση αυτή δεν έχει καμμία σχέση με φαντασιώσεις που ΤΣΟΥΒΑΛΙΑΖΟΥΝ τους ξένους εργάτες και μετανάστες με το… φασισμό. Τέτοιες γενικεύσεις είναι ΓΕΛΟΙΕΣ και ασυγχώρητα λάθη.

      Ασφαλώς και υπάρχουν φασιστοειδή στοιχεία και μέσα στους ισλαμιστές (που δεν είναι ΟΛΟΙ οι μετανάστες) αλλά αυτό δεν αλλάζει σε τίποτα την ΟΥΣΙΑ της ανάρτησης. Το ότι δεν είναι θετικό να ακούγονται συνθήματα που υμνούν τον Αλλάχ όλοι το ξέρουμε. Το ότι μερικοί μουσουλμάνοι είναι κολλημένοι και δεν το κατανοούν, επίσης είναι σχεδόν αυτονόητο,

      Στην επιστήμη της Λογικής «από ψευδή πρόταση τα πάντα έπονται». ΑΝ π.χ. κάνετε δηλαδή το λάθος να θεωρείτε τους μουσουλμάνους «φασίστες» ΕΠΕΙΔΗ είναι μουσουλμάνοι, τότε ΟΛΑ όσα λέτε και συλλογίζεστε στη συνέχεια είναι λάθος εξ ορισμού.

      Δεν είναι και όλοι οι εξτρεμιστές φασίστες, ούτε όλοι οι φανατικά θρήσκοι εξτρεμιστές. Με τον ίδιο τρόπο που ΔΕΝ θα έλεγα έναν έλληνα… παλαιοημερολογίτη «φασίστα», ΔΕΝ θα έλεγα κι έναν «κολλημένο» μουσουλμάνο φασίστα, μόνο και μόνο επειδή φωνάζει «ζήτω ο Αλλάχ». Αλλά θα προσπαθούσα να επικοινωνήσω μαζί του και να τον ενημερώσω ότι αυτό που φωνάζει ΔΕΝ τον βοηθά. Στο παρελθόν, στο εξωτερικό, είχα εμπειρίες επιτυχούς επικοινωνίας με μουσουλμάνους, αλλά φυσικά δεν λέω ότι αλλάζουν ευκολα, ή ότι θα το κατανοήσουν όλοι.

      Η καλύτερη στρατηγική εδώ είναι η σύνεση και η αποστασιοποίηση από τα λάθη, σε συνδυασμό με έναν εντελώς ανεξάρτητο, ντόπιο αντι-φασιστικό αγώνα. ΕΜΕΙΣ πρέπει να αντιμετωπίσουμε το δικό μας νεοναζισμό, ΟΧΙ περιμένοντας να «βγάλουν το φίδι από την τρύπα» (ή το… αυγό του) οι φουκαράδες οι ξένοι, που διαδηλώνουν και με τεράστιο ρίσκο.

    • «Ο Ελληνικός λαός δεν είναι και δεν ήταν ποτέ ρατσιστής.»

      Κλασσική αμφιλεγόμενη γενίκευση που ΔΕΝ ισχύει πια.

      Οσοι Ελληνες ψήφισαν ΔΥΟ φορές Χρυσή Αυγή ΕΙΝΑΙ φασίστες και ρατσιστές εν γνώσει τους. ΔΕΝ ωφελούν οι αυταπάτες ότι «παραπλανήθηκαν» ή ότι δήθεν πρόκειται για «ψήφο διαμαρτυρίας».

      Δύο περιστατικά μόνο αναφέρω, που δείχνουν ότι ΟΛΟΚΛΗΡΕΣ περιοχές της χώρας μας κατοικούνται ΣΧΕΔΟΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ από ρατσιστές.
      1) Υπόθεση Αμάρυνθος (όπου το… επίμαχο βίντεο του ομαδικού βιασμού φρόντισαν οι κατηγορούμενοι να το ΕΞΑΦΑΝΙΣΟΥΝ, διότι προφανέστατα θα έδειχνε και τις κραυγές και τη σωματική πάλη της άτυχης Βουλγάρας).
      2) ΑΥΤΕΣ τις μέρες, στην Κόρινθο, σύσσωμος ο πληθυσμός συμπαρατάχθηκε με τη Χρυσή Αυγή ΧΩΡΙΣ ΟΥΤΕ ΜΙΑ εναλλακτική φωνή. Προφανώς και είχαν ένα ΜΙΚΡΟ δίκιο, όσον αφορά την επικινδυνότητα της φυλάκισης μεταναστών σε στρατόπεδο γεμάτο… πυρομαχικά (αν αληθεύει αυτό) αλλά μπορούσαν κάλλιστα να εκφράσουν τη διαφωνία τους πολύ διαφορετικά. Εδειξαν όμως ότι ούτε καν νοιάζονται για τους άτυχους μετανάστες, ούτε έχουν πρόβλημα να στηρίξουν το νεοναζισμό, ούτε έχουν σκεφτεί ποτέ εποικοδομητικά το μεταναστευτικό ζήτημα. Οι Κορίνθιοι είναι στη ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ πλειοψηφία τους φασίστες και ρατσιστές σήμερα.

      • «Οι Κορίνθιοι είναι στη ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ πλειοψηφία τους φασίστες και ρατσιστές σήμερα.»

        Σαν δε ντρέπεστε λίγο λέω γω που βάζετε ταμπέλες ομαδικώς στον κοσμάκη!

      • Δεν τσουβάλιασε κανένας κανέναν «ξένο εργάτη μετανάστη» τον οποίο οφείλεις να υπερασπιστείς. Μιλάμε για τους συγκεκριμένους πωρωμένους κάφρους που περιγράφει ο συντάκτης του άρθρου, οι οποίοι είναι προφανώς φασίστες, παρ’ όλο που δεν έχουν περιβραχιόνιο με τον μαίανδρο στο μπράτσο.

        Εσύ βεβαίως έχεις ταξινομήσει σε πάμπολλες υποκατηγορίες τους ηλίθιους πωρωμένους μουσουλμάνους που είναι έτοιμοι να σφάξουν («επαναστατικά» πάντα) όποιον διαφωνεί με τον ηλίθιο θεό τους, και δεν μπερδεύεις τους «εξτρεμιστές» με τους «φασίστες», και τους «φανατικά θρήσκους» με τους «εξτρεμιστές».

        Δεν σφάζουν ολοι το ίδιο. Ο «φανατικά θρήσκος», θα σε προσέξει που λέει και ο Πανουσης, ενώ ο «εξτρεμιστής», θα γεμίσει αίματα, θα κάνεις πολύ ώρα να πεθάνεις, κ.λ.π. Το γεγονός ότι κατάφερες στο παρελθόν να επικοινωνήσεις «επιτυχώς» με μουσουλμάνους όπως ο ίδιος λες, δε σημαίνει ότι όταν νιώσουν προσβεβλημένοι επειδή κάποιος δε σεβάστηκε κάποιο κωλοβιβλίο τους δε θα σε σφάξουν σαν το αρνί.

        Τη δε επιστήμη της λογικής, άστην σε παρακαλώ στην άκρη, γιατί είναι φανερό ότι δεν διακρίνεσαι στην άσκηση της.

    • Τελικά, διαπιστώνω θαλαμοφύλακα ότι… ήδη γνωριζόμασταν, διαδικτυακά ΔΕΝ θυμόμουν το ψευδώνυμό σου, όταν τυχαία ξαναμιλήσαμε στο facebook.
      ΤΩΡΑ που ξανα-είδα τα σχόλια θυμήθηκα ποιος είσαι….

      Κοίτα, είναι ΠΟΛΥ θετικό,κατ’ εμέ, το ότι είχες απευθύνει συγχαρητήρια στο συντάκτη αυτού του άρθρου. ΔΕΝ είναι εύκολο να γράψει κανείς τέτοια «αιρετικά» άρθρα, στα πλαίσια της αριστεράς…

      Τις αντιδράσεις τις είδες. Οχι απαραίτητα κακόπιστες, αλλά βάλλεται ο ιστολόγος ΚΑΙ από τις δύο πλευρές.

      Επειδή η σωστή επικοινωνία εξανθρωπίζει… βλέπω με εντελώς διαφορετικό μάτι ΤΩΡΑ, όσα έλεγες τότε.

      Σε ένα άλλο σου σχόλιο, μου επεσήμανες ότι «κανείς δεν τσουβάλιασε», αλλά αλλού χρησιμοποίησες και τον όρο «αλλοδαποί φασίστες», που… αποτελεί τσουβάλιασμα, βέβαια (χεχε). (ΤΙ να κάνουμε?)

      Ομως…

      ΜΗ γνωρίζοντας (τότε) την _πραγματική_ αιτία της διαδήλωσης, ΦΥΣΙΚΑ σου φάνηκε ακατανόητη και εξοργιστική. Για μένα είναι πολύ λογικές οι αντιδράσεις σου
      (χωρίς να συμφωνώ σε όλα).

      Π.χ. Αν δεν βλέπουμε την αιτία που κάποιος ουρλιάζει στο δρόμο, πολύ φυσικό είναι να τον θεωρήσουμε και παλαβό. Αν, αργότερα, δούμε και το… μαχαίρι που έχει μπηγμένο στην πλάτη… τότε δεν απορούμε καθόλου.

      (σύντομο ανέκδοτο: «Πάει κάποιος Σικελός σε αστυνομικό τμήμα της Σικελίας με… τρία μαχαίρια μπηγμένα στην πλάτη, κι οι μπάτσοι τον κοιτάνε με απορία. Οπότε, απαντά: «Mε συγχωρείτε που σας ενοχλώ… ΤΡΙΤΗ ΦΟΡΑ») 🙂

      Φέρνω λοιπόν εδώ, στοιχεία για τη βεβήλωση από νεοναζί ενός χώρου λατρείας όπου μαζευόντουσαν μουσουλμάνοι της Αθήνας και προσεύχονταν.
      http://parapona-rodou.blogspot.com/2012/08/blog-post_6908.html

      Αυτό κατ΄ εμέ ήταν το «last straw» (αγγλιστί) που έπεισε τους πληγέντες να κάνουν διαδήλωση (με όλα της τα λάθη). Υπήρξαν και 20 περίπου μαχαιρώματα μεταναστών σε διάστημα 3 εβδομάδων (καταγεγραμμένα σε νοσοκομεία), καθώς και άλλη μια απόπειρα εμπρησμού, τέτοιου χώρου (αλλά δεν τη βρίσκω προς το παρόν):

      Η Χρυσή Αυγή οπωσδήποτε διέπραξε αλλεπάλληλες προβοκάτσιες, δεν έδρασαν τα μέλη της (ή οπαδοί της) «εντελώς τυχαία» όλοι μαζί, σε μια συγκεκριμμένη χρονική περίοδο. Σου εξήγησα ΤΙ υποπτεύομαι γι’ αυτό το ζήτημα, στο μπλογκ σου…

      Επειδή ΔΕΝ έχω κι εγώ αυταπάτες, για το βαθμό του φανατισμού ορισμένων ισλαμιστών, ή ακόμη και το βαθμό ευθιξίας πάρα πολλών μουσουλμάνων, κατανοώ ΠΟΛΥ καλά το βρώμικο προβοκατόρικο σκοπό των επιθέσεων

      Πάλι καλά να λες (δόξα τω…. Αλλάχ) 🙂

  4. Εγώ θα τη πω την απορία μου: Από πότε γίναμε οι αριστεροί, «φιλελευθεροι αστοί» και μας ενδιαφέροι ότι όλοι έχουν τα δικαιώματα τους και θα υπερασπιζόμαστε μέχρι θανάτου το δικαίωμα τους να προσεύχονται στον Αλλάχ. Είχαμε ποτέ στην ιστορία τέτοιες αρχές ή είναι πρόσφατο το φαινόμενο;
    Μήπως είναι ειδικά και τους Πακιστανούς – Αφγανούς;
    Εγώ αυτό που ήξερα ότι όλα τα παπαδοπαίδια χριστιανοί και μουσουλμάνοι είναι εχθροί μας.

    • Κάτι που φαίνεται πως συχνά ξεχνάμε είναι η συσχέτιση των πρόσφατων άσχημων εξελίξεων με το ευρύτερο πλαίσιο της καταπίεσης που βιώνουμε στη χώρα μας.

      Και μια σημαντική πτυχή μιας τέτοιας συσχέτισης είναι ά η αυξανόμενη ανάγκη των κρατούντων να προκαλέσουν αποπροσανατολισμό και απόσπαση προσοχής από το κύριο καταστροφικό έργο τους, το οποίο υφίσταται ο λαός και η χώρα. Στην Ελλάδα του μνημονίου είναι λοιπόν απαραίτητο να φανατιστούν οι έλληνες κατά των ξένων μεταναστών και όχι κατά των ξένων ΚΑΙ ντόπιων αφεντικών, μεγαλο-τραπεζιτών και εξαγορασμένων πολιτικών.
      Είναι αυτό που λένε «στο μετανάστη μάγκας και στο αφεντικό μαλάκας». Σε ΜΑΖΙΚΗ κλίμακα όμως, και με ενορχηστρωμένες επιθέσεις και προβοκάτσιες, που είναι φανερό ότι επιζητούν πάση θυσία την όξυνση εθνικών και θρησκευτικών παθών. ΓΙΑΤΙ συμβαίνει αυτό, ειδικά ΤΩΡΑ?

      Γιατί τόσον καιρό δεν υπήρχαν τόσες πολλές εμπρηστικές και προβοκατόρικες καταστάσεις, όπως τώρα? Π.χ. κάποιοι ακροδεξιοί φτάσανε σε ξεκάθαρη ωμή παραχάραξη στοιχείων, ώστε να προκαλέσουν όσο ο δυνατόν μεγαλύτερο ρατσιστικό μίσος, παρουσιάζοντας ΨΕΥΔΩΣ μια άσχετη φωτογραφία ενός κακοποιημένου σκύλου με προπαγανδιστικό κείμενο που ενοχοποιεί τους μουσουλμάνους στη χώρα μας. ΓΙΑΤΙ τόσον καιρό ήταν σχετικά σπάνιες τέτοιες προβοκάτσιες?

      Συχνά ξεχνάμε (και αποσιωπείται από τα ΜΜΕ) ότι η συντριπτική πλειοψηφία των παράνομων ξένων στη χώρα μας είναι ΜΟΝΟ ΠΡΟΣΩΡΙΝΑ ΕΔΩ, θέλοντας οι περισσότεροι να φύγουν έτσι κι αλλοιώς, αλλά μη μπορώντας να το κάνουν. ΓΙΑΤΙ λοιπόν ξαφνικά η ΤΟΣΟ μεγάλη λύσσα να τους διώξουν, με επικοινωνιακά πυροτεχνήματα που δρουν σαν βόμβες πρόκλησης μίσους?

      ΛΥΝΕΤΑΙ το πρόβλημα με τη φυλάκιση μερικών εκατοντάδων σε στρατόπεδα όπως της Κορίνθου? ΓΙΑΤΙ τους πήγαν εκεί, ενώ θάπρεπε να ήξεραν τις τοπικές αντιδράσεις? Γιατί κάθε τόσο και λιγάκι εξωραϊζεται και προωθείται από τα βρωμοκάναλα η γνωστή νεοναζιστική οργάνωση που… θέλει να πείσει ότι δεν είναι αυτό που είχε δηλώσει ότι είναι («εθνικοσοσιαλιστική», δηλαδή ναζιστική)?

      Ολα αυτά δείχνουν ότι όποιος ενδιαφέρεται πραγματικά να κάνει το σωστότερο, ΔΕΝ πρέπει να ενδίδει στις προβοκάτσιες παρασυρόμενος συναισθηματικά με τον άλφα ή βήτα τρόπο.

      Το άρθρο αυτό είναι στη σωστή κατεύθυνση, αλλά και μοναδικό σε ορισμένες δυσάρεστες αλήθειες που φέρνει στο φως. Ο ελληνικός νεοναζισμός είναι γεγονός, όπως και σημαντικό μέρος του πληθυσμού των ελλήνων είναι τώρα πια «χαλασμένο» πέραν πάσης αμφιβολίας.
      π.χ.
      ΜΗΝ παραπονείστε, κάτοικοι της Αμαρύνθου, όταν σας λέμε ΣΥΛΛΗΒΔΗΝ ρατσιστές. Αν θέλετε, σαν μεμονωμένα άτομα, να μη χαρακτηρίζεστε έτσι, οφείλετε να διαφωνήσετε με την τοπική σας πλειοψηφία. Το ίδιο περίπου ισχύει και για την Κόρινθο. Και στον Εμφύλιο άλλωστε, μετά την Κατοχή είναι γνωστό ότι ολόκληρες περιοχές (ιδίως στην Πελοπόννησο) είχαν προσχωρήσει σχεδόν ολοκληρωτικά στους γερμανοτσολιάδες – ταγματαλήτες. Οι ΙΔΙΟΙ οι κάτοικοι (δηλαδή η μειοψηφία που διαφώνησε) το παραδέχονται, όποτε εκφράστηκαν τίμια.

      Οπως εξήγησε και το άρθρο (δείτε το bold τμήμα στη μέση)
      Ο Εμφύλιος ξανα-έγινε αναπόφευκτος σήμερα, αν και (ελπίζω) να είναι σχετικά αναίμακτος, κάτι περισσότερο «σαν επικοινωνιακός πόλεμος». ΔΕΝ μπορούμε να τον αποφύγουμε, ούτε να περιμένουμε να βγάλουν το αυγό του φιδιού από την τρύπα οι ξένοι (ή κάποιοι άλλοι).
      Και η επιλογή είναι απλή. ΕΙΤΕ γίνεται εμφύλιος πόλεμος μεταξύ νεοναζί και αντιφασιστών ελλήνων, ΕΙΤΕ εκφυλίζεται σε πόλεμο θρησκειών και εθνών με κερδισμένους τους ναζί.

    • @antiheto
      sorry, απάντησα γενικά και όχι σε σένα ειδικά (στο άλλο σχόλιο).

      Απαντώ ΕΙΔΙΚΑ σε αυτό το σχόλιο ΤΩΡΑ

      Από πότε γίναμε οι αριστεροί, “φιλελευθεροι αστοί” και μας ενδιαφέροι ότι όλοι έχουν τα δικαιώματα τους και θα υπερασπιζόμαστε μέχρι θανάτου το δικαίωμα τους να προσεύχονται στον Αλλάχ.

      Από τότε που άρχισαν να πέφτουν βόμβες σε τζαμιά ή χώρους προσευχής, ή συναγωγές ή γενικά τόπους ειρηνικής συνάθροισης. Φιελεύθεροι αστοί δεν γίνανε όσοι ανησύχησαν όμως.,

      Είχαμε ποτέ στην ιστορία τέτοιες αρχές ή είναι πρόσφατο το φαινόμενο;

      Βεβαίως; και είχαν τέτοιες αρχές αρκετοί πρόγονοί μας. Στην αρχαιότητα επιτρεπόταν η ίδρυση ναών άλλων θρησκειών και η λατρεία τους μέσα σε ελληνικές πόλεις. Το ίδιο το σύνταγμά μας σήμερα θέτει σαν απαραβίαστη αρχη την ανεξιθρησκεία. Κι ο Κολοκοτρώνης ήθελε ομοσπονδία χριστιανών και μουσουλμάνων σε ανεξάρτητο ενιαίο κράτος, σε κάποια φάση, με σημαία που θα είχε σταυρό και ημισέληνο μαζί.

      Μήπως είναι ειδικά και τους Πακιστανούς – Αφγανούς;

      ΟΧΙ, αλλά είδικά αυτούς τυχαίνει να έχουν χτυπήσει και οι περισσότερες βόμβες των πρόσφατων πολέμων κι είναι πολλοί που έφυγαν από τότε, προς τα εδώ.

      Εγώ αυτό που ήξερα ότι όλα τα παπαδοπαίδια χριστιανοί και μουσουλμάνοι είναι εχθροί μας.

      ΟΧΙ απαραίτητα. Παπάδες υπηρέτησαν ακόμη και μέσα στον (κομμουνιστικό) ΕΛΣ. Επίσκοποι της λατινικής αμερικής αντιστάθηκαν σε δικτάτορες. Ενας αντι-φασίστας Βάσκος παπάς ίδρυσε και τη συνεταιριστική εταιρεία MONDRAGON με σοσιαλιστικές αρχές (με αξία 36 δις και 100 χιλιάδες… ισότιμους συνεταίρους)

  5. Συγνώμη για τα ορθογραφικά στο προηγούμενο.
    Επειδή ο συγγραφέψ θέλει να μείνουμε στο θέμα! Το θέμα λοιπόν είναι μήπως αν καταφέρουμε να επιτύχουμε όσα θέλει να επιτύχουμε ο συγγραφέψ του αξιολογότατου άρθρου, μήπως λέω βρεθούμε να κυνηγάμε τους χρυσαυγίτες και τους μουσουλμάνους,
    οι μουσουλμάνοι να κυνηγάνε εμάς και τους χρυσαυγίτες
    οι δε χρυσαυγίτες να κυνηγάνε εμάς και τους μουσουλμάνους.
    Λέω λοιπόν να μην έρθω στην επόμενη αντιρατσιστική συγκέντρωση (πορεία, διαδήλωση, εκδήλωση κλπ) γιατί ο τελικός στόχος μάλλον δε με συγκινεί.
    Αν αυτή είναι η επανάσταση, ξεκινήστε την χωρίς εμένα (δεν τους πάω τους μουσουλμάνους-ούτε τους χριστιανούς).
    Τώρα είμαι στο θέμα ή ακόμα εκτός θέματος;

  6. Συγνώμη αν σου φάνηκε ότι πέταξα στα σκουπίδια το κείμενό σου.Θεωρώ ότι έχει καλά στοιχεία,αν και διαφωνώ σε κάποια σημεία.Δεν θα έκανα την παρατήρηση,πιο πολύ σαν σχόλιο ήθελα να την κάνω,αν δεν έβρισκα τίποτα το αξιόλογο.Δεν σχολίασα για να στην πω.Απλά θεωρώ τραβηγμένο να λες ότι δεν πρέπει να γίνονται τέτοιες πορείες.Συμφωνώ ότι η τακτική του ΣΕΚ είναι εντελώς λάθος,απλά προσπαθώ να πω ότι αυτή τη στιγμή,στη συγκεκριμένη κατάσταση του κινήματος,αυτό μπορούν να κάνουν οι μετανάστες.Με ευθύνη και της αριστεράς,δεν έχουν οργανωθεί όπως θα έπρεπε,δεν τους δίνονται τα καταλληλα εφόδια και συμβουλές για τον τρόπο που πρέπει να δράσουνε,αλλά εμείς πρέπει να τους στηρίξουμε.Όχι γιατί είμαστε ανθρωπιστές,ή ευαίσθητοι,αλλά γιατί η επίθεση του συτήματος εναντίων τους,έχει ταξικά χαρακτηριστικά.Δεν τους χτυπάνε απλά γιατί θέλουν να ρίξουν το φταίξιμο στον αποδιοπομπαίο τράγο,αλλά επειδή θέλουν πειθαρχημένη και τρομοκρατημένη την εργατική τάξη,τον λαό στην άκρη και διαιρεμένο,για να μπορέσουν να εφαρμόσουν την πολιτική τους.Ναι,υπάρχουν και κάποιοι μέσα σε αυτούς,όπως παντού,που μπορεί να είναι φασίστες ή οτιδήποτε άλλο.Η ζωή όμως της πλειοψηφίας αυτών,έχει συνδεθεί με την Ελλάδα και με την ασχολία τους εδώ.Αυτό είναι που μπορεί και πρέπει να τους διαμορφώσει,ως κομμάτι της εργατικής τάξης,συνειδητής και ενεργής.Αυτό το στοιχείο είναι που θα τους κάνει να ξεφύγουν από τα θρησκευτικά ή ότι άλλα κατάλοιπα,σιγά-σιγά,μέσα από την πορεία των αγώνων τους.

    Υ.Γ.:Δεν τα έγραψα μόνο για σένα όλα αυτά,απλά εκθέτω την άποψη μου για να απαντήσω και σε σχόλια.
    Υ.Γ.2:Α!και σβήσε σε παρακαλώ τα ανοιχτά φασιστικά και υβριστικά σχόλια.Έχουν μπει σε διατεταγμένη υπηρεσία οι φασίστες και γράφουν παντού.

  7. Όσοι από εσάς συμμετείχατε στην πορεία θα ήθελα να με ενημερώσετε αν συμμετείχαν μεταξύ των μεταναστών και οι γυναίκες τους.
    Αν οι ίδιοι εφαρμόζουν την ισότητα, την ελευθερία και την ισονομία στο σπίτι τους?
    Δεν μιλάω προβοκατόρικα και παρόλο που θα ήθελα να θεωρούμε αριστερός δυσκολεύομαι να υποστηρίξω ανθρώπους μόνο και μόνο επειδή είναι εργάτες και μετανάστες.
    Μήπως με την λογική του μαύρου και του άσπρου ρίχνουμε νερό στο μύλο των ακροδεξιών?

    • Το θέμα δεν είναι να υποστηρίξεις ανθρώπους «μόνο και μόνο επειδή είναι εργάτες και μετανάστες». Το θέμα είναι να υποστηρίξεις το δικαίωμα ΟΛΩΝ των πολιτών να ΜΗ ΜΑΧΑΙΡΩΝΟΝΤΑΙ ΤΗ ΝΥΧΤΑ. Γι’ ΑΥΤΟ έγινε η διαδήλωση.

      Επίσης το θέμα δεν είναι οι προκαταλήψεις κλπ. που ΑΣΦΑΛΩΣ και υπάρχουν στους μετανάστες, ούτε το να… σαμποτάρει ή να απαγορεύσει κανείς την πορεία τους (με όλα της τα λάθη). ΤΟ θέμα είναι ότι ο Μιχαλολιάκος απείλησε ΗΔΗ πως θα… ακονίσουν τις ξιφολόγχες τους οι Χρυσαυγίτες στα πεζοδρόμια, κι ότι γι’ αυτό θάπρεπε να κάνουμε ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ από μετανάστες αντιναζιστική διαμαρτυρία.

  8. Παράθεμα: Ώστε η Αναρχοαριστερά δεν “σχεδιάζει” να πάρει τα κεφάλια των Πατριωτών, ε; « Ένας Έλληνας

  9. Παράθεμα: Οἱ ἀναρχοαριστεροί δέν «σχεδιάζουν» νά «πάρουν» τά κεφάλια τῶν πατριωτῶν; » Φιλονόη καὶ φίλοι...

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s